FashionNow.pl > Moda > Moda de luxe > 10 najgorętszych marek (Gucci, Yeezy, Balenciaga) i produktów 2017 roku (pasek Gucci, szpilki Saint Laurent, torebka Chloé)

10 najgorętszych marek (Gucci, Yeezy, Balenciaga) i produktów 2017 roku (pasek Gucci, szpilki Saint Laurent, torebka Chloé)

Portal Business of Fashion wraz z modową wyszukiwarką Lyst opublikował właśnie raport, z którego wynika, że najgorętszą (czytaj: najpopularniejszą, najbardziej pożądaną i lajkowaną do szaleństwa) marką na świecie jest Gucci. Wizjonerowi Alessandrowi Michele udało się wylansować nie jeden, a kilka kultowych produktów – klapki w kwiatki, wzorzyste tenisówki, pasek z logo oraz sukienkę z kokardką, w której pokazała się już Amal Clooney. Kto depcze po piętach włoskiemu gigantowi?

Za Gucci na liście 10 najgorętszych marek plasują się Yeezy, Balenciaga, Vetements, Givenchy, Valentino, Y-3, Prada, Nike i Fendi. W zaskakującym zestawieniu znalazło się więc miejsce dla trzech marek sportowych – Yeezy, Y-3 i Nike. Ta pierwsza wypłynęła oczywiście na nazwisku jej założyciela, Kanye Weście oraz Kardashiankom, które posłusznie ją promowały. Balenciaga i Vetements wybiły się dzięki osobowości Demny Gvasalii obok Michele uznawanego za najbardziej intrygującego projektanta ostatnich lat. Nie dziwi pozycja Givenchy, Valentino, czy Fendi, które słyną z charakterystycznych produktów – odpowiednio: seksownych sukienek, zwiewnych kreacji i futer. Nie osłabiło Valentino przejście Marii Grazii Chiuri do Diora, który to dom mody nie znalazł się w pierwszej dziesiątce.

A oto 10 najgorętszych produktów, wśród których dominują ubrania i dodatki Gucci. Zdecydowana jest też przewaga butów nad ubraniami. Wysoko plasuje się torebka Nile Chloé, którą lansowały wszystkie it-girls. Udało im się też wypromować klasyczny pasek Gucci z logo oraz sukienkę z kokardką (nosiła ją Amal Clooney). Zaskakująca jest proporcja między „klasykami”, jeśli za takowe można uznać właśnie ową sukienkę i pasek, a butami sportowymi w mocno jednak kontrowersyjne wzory. Nawet analitycy rynku mają problem z określeniem, dlaczego niektóre pozornie zachowawcze ubrania nie sprzedają się dobrze, a hitem sprzedażowym stają się kontrowersyjne dodatki.

Klapki Gucci

Szpilki Opyum Saint Laurent

Pasek Gucci

Torebka Nile Chloé

Klapki Givenchy

Trampki Comme des Garçons

Sukienka Gucci

Trampki Gucci

Trampki Common Projects

Sukienka Serafina DVF

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

moda, moda de luxe, raport,

Secured By miniOrange