FashionNow.pl > Moda > Niusy tygodnia > 10 najpiękniejszych zdjęć, najważniejszych newsów i najlepszych kreacji minionego tygodnia cz. 12

10 najpiękniejszych zdjęć, najważniejszych newsów i najlepszych kreacji minionego tygodnia cz. 12

Zobacz najnowsze kampanie reklamowe, okładki magazynów i suknie z czerwonego dywanu, które w zeszłym tygodniu narobiły zamieszania w świecie mody.

Victoria’s Secret nareszcie w Polsce z pełnym asortymentem! 

Pierwszy salon zostanie otwarty w Arkadii 30 sierpnia. Do tej pory mogliśmy kupować tylko akcesoria i kosmetyki kultowej amerykańskiej marki bieliźniarskiej. Wreszcie do sprzedaży wejdą także komplety bielizny, piżamy i stroje sportowe. Polecamy wielopaki majtek w przystępnych cenach, miękkie biustonosze pod T-shirt oraz ubrania na jogę.

 

 

Kolekcja Heidi Klum dla Lidla „Heidi & The City” trafi do sprzedaży 18 września

Nie do wiary! Lidl, który słynie ze swoich tygodni kuchni świata, dzięki którym można taniej kupić specjalności azjatyckie, greckie, hiszpańskie i włoskie, poszerza swoją ofertę ubrań. Limitowaną kolekcję zaprojektowała niemiecka top modelka Heidi Klum. Ceny ubrań nie przekroczą 200 zł (najdroższe będą dżinsy). Mamy poczucie, że przebojem będzie panterkowy płaszczyk, który nosi sama Heidi.

 

 

Kampania Tiffany & Co. z Elle Fanning i Zoe Kravitz

Nowojorski jubiler, rozsławiony przez Trumana Capote’a, a potem film z Audrey Hepburn, zaprosił do udziału w kampanii współczesne gwiazdy. Na zdjęciach Inez i Vinoodha lśnią  Elle Fanning, Zoe Kravitz, Janelle Monae, Cameron Russell i Annie Clarke.

MariaCarla Boscono w kampanii Oscar de la Renta

Za to Włoszka, ulubienica Riccarda Tisciego, jest jedyną gwiazdą kampanii nowojorskiego domu mody. Na zdjęciach czarodzieja Tima Walkera nosi ubrania duetu Laura Kim i Fernando Garcia, którzy coraz odważniej poczynają sobie u de la Renty.

Moschino wypuszcza limitowaną kolekcję kosmetyków we współpracy z Sephorą

Temat przewodni: słodki miś. W kolekcji znajdą się cienie do powiek, błyszczyki, pędzle i róże. Dla małych i dużych dziewczynek.

Glamour w kampanii Saint Laurent

Czarno-białe zdjęcia nie przeszkadzają lśnić ubraniom z kolekcji Saint Laurent. Tak jak od kilku sezonów tematem przewodnim są lata 80. – skóra, seksapil, mocne ramiona. W dyskotekowym klimacie pozują Mica Arganara, Binx Walton i (uwaga!) Charlotte Gainsbourg.

Jennifer Lawrence na czterech okładkach September Issue amerykańskiego „Vogue’a”

Laureatka Oscara po raz kolejny potwierdziła, że jest największą gwiazdą Hollywood. Uhonorowano ją nie jedną, a czterema okładkami September Issue. Dodatkowy prestiż: to jubileuszowe wydanie z okazji 125-lecia magazynu. JLaw stanęła przed obiektywem Annie Leibovitz, Bruce’a Webera, Inez i Vinoodha oraz Johna Currina.

 

Jeremy Scott projektuje Uggsy

Projektant, który balansuje na granicy kiczu (czasami ją przekraczając), wyznaje swoją miłość do Uggsów, nazywanych często najbrzydszymi butami świata. W jego wydaniu przypominają kowbojki. Cóż, poczucia humoru nam chyba nie brakuje, więc może przekonamy się do tej kolekcji, dostępnej w sprzedaży już we wrześniu.

Brie Larson wyglądała pięknie w sukni Monique Lhuillier

Kreacja laureatki Oscara wygląda jak utkana z marzeń, a konkretniej, ze srebrzystych kryształków. Równie wyjątkowy jest odcień sukni – blady róż oraz jej fason z pelerynką godną księżniczki. Rozświetlony makijaż, skromnie spięte włosy i promienny uśmiech uzupełniają stylizację. Widać, że Brie w takim wydaniu czuje się piękna.

 

 

Premiere of @glasscastlefilm 🍧🍧🍧

Post udostępniony przez Brie (@brielarson)

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

moda, niusy tygodnia,

Secured By miniOrange