FashionNow.pl > Moda > Moda de luxe > 15 najmodniejszych torebek na jesień prosto z wybiegów

15 najmodniejszych torebek na jesień prosto z wybiegów

Co sezon projektanci próbują stworzyć nową it-bag. Chociaż rzadko (czytaj: prawie nigdy) udaje im się dorównać do poziomu Chanel 2.55, Birkin bag, czy Lady Dior, zdarzają się złote strzały (latem była to z pewnością Nile Bag od Chloé). Jakie torebki mają szansę wejść do kanonu tym razem?

Balenciaga – groszki, oversize, shopper

Balenciaga kolejny sezon z rzędu chce wylansować największą torebkę tygodnia mody. Sprawdziły się zarówno shopperki w paski, jak i te okrągłe z wiosennego pokazu. Teraz przebojem ma być shopperka w groszki. Pasuje do małej czarnej, dżinsów i skórzanej kurtki.

Bottega Veneta – na łańcuszku, z egzotycznej skóry, w szmaragdowym odcieniu

Włoska marka słynie z kultowej kopertówki The Knot, ale co sezon pokazuje luksusowe model także na co dzień. Teraz Bottega Veneta stawia na szlachetny kolor, luksusowy materiał i pełne przepychu detale.

Céline – minimalistyczna, męska, praktyczna

Najprostsza z torebek z wybiegów to płaski chlebak francuskiej marki. Ma klasyczny odcień czekolady, można go nosić na długim pasku albo w dłoni, a chociaż nie pomieści nadmiernej ilości przedmiotów, pasuje do codziennego stroju do biura.

Chanel – miękka, pojemna, pikowana

Wariacja na temat chanelowskiej torebki. Chociaż ma kształt worka, kolor i detale są eleganckie. Można ją nosić także jako drugą torebkę w zestawie z Chanel 2.55.

Chloé – okrągła, niewielka, do ręki

Francuska marka próbuje zdyskontować sukces Nile. Okrągła torebka zamiast tej w kształcie półksiężyca spełnia podobną funkcję – uzupełnia dziewczęcą stylizację o akcent retro.

Dior – z logo, prostokątna, do ręki

Maria Grazia Chiuri wróciła do lansowania Diora jako brandu. Torebka z dużym logo marki przypomina odrobinę klasyczne chanelki, ale dodatkowo ma sportowy pasek o bardziej młodzieżowym charakterze. 

Dolce & Gabbana – bogato zdobiona, klasyczna w kształcie, na pasku albo do ręki

Biżuteryjna torebka to specjalność włoskiej marki. Tym razem w nowoczesnym klimacie z kolorowymi naszywkami.

Fendi – luksusowa, retro, wielokolorowa

Fendi to marka, która produkuje jedne z najdroższych, ale też najbardziej klasycznych torebek. Nowy model łączy różne faktury i kolory, ale pozostaje stonowany dzięki prostokątnemu kształtowi. 

Gucci – staroświecka, w stylu Bamboo bag, zaokrąglona

Włoski dom mody od kilku sezonów ma niemal monopol na wymyślanie modeli, które świetnie się sprzedają. Sukces Dionysusa ma przebić nowa torebka, która nawiązuje do legendarnej Bamboo bag. Czy ten skok się uda?

Nina Ricci – ekscentryczna, pierzasta, oversize

Najbardziej wyrazistą torebką z pokazów obwołujemy pierzastą shopperkę Niny Ricci. Nie można obok niej przejść obojętnie!

Prada – kolorowa, retro, zamszowa

W sam raz do kratek i piór z pokazu Miucci. Taka torebka, która wygląda trochę jak szkatułka na skarby, nawiązuje do mody lat 60. i 70.

Dries Van Noten – męska, prostokątna, stateczna

Wygląda trochę jak aktówka, a trochę jak szersza kopertówka. Z pewnością sprawdzi się do biurowego mundurka.

Louis Vuitton – efektowna, luksusowa, retro

Zapomnijmy na chwilę o monogramach LV. Nowa torebka francuskiego domu mody ma kształt kuferka, łańcuszek i fakturę egzotycznej skóry. Nie potrzebny jest znaczek marki, żeby się wyróżnić.

Altuzarra – futrzana, burgundowa, w kształcie kuferka

Jako że futro to jeden z najmodniejszych materiałów sezonu, nie mogło zabraknąć tego typu torebek. Zwłaszcza w szlachetnych odcieniach, które czynią dodatki jeszcze bardziej luksusowymi.

Victoria Beckam – prostokątna, do ręki, męska

Victoria Beckham wie, co noszą kobiety pracujące. Wielofunkcyjna torebka w męskim stylu to odpowiedź na jak najbardziej dziewczęce potrzeby.

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

akcesoria, jesień 2017, moda, moda de luxe,

Secured By miniOrange