FashionNow.pl > Moda > Moda z sieciówki: Cropp na wiosnę 2017

Moda z sieciówki: Cropp na wiosnę 2017

Nową kolekcję Croppa, młodej miejskiej marki LPP, Bartek Wieczorek sfotografował w Rio de Janeiro.

Koncern LPP ma zdecydowanie najlepsze kampanie reklamowe w Polsce. Do pracy nad nimi zatrudnia tylko najlepsze ekipy, które zabiera na koniec świata – od Kuby po Zanzibar – żeby sfotografować je w klimacie jak najbliższym DNA konkretnej marki.

Sesja dla Croppa powstała w Rio de Janeiro, gdzie modele bawili się doskonale, nosząc dżinsy, T-shirty z nadrukami i bluzy w stylu lat 90. z miejskiej marki.

Reporterskie zdjęcia Bartka Wieczorka podkreśliły młodzieńczy charakter kolekcji. Jej hitem są pastele, motyw egzotycznej plaży nadrukowany na kostiumach kąpielowych oraz obcisłe, choć sportowe sukienki.

CROPP_RIO_(21)_ok CROPP_RIO_(71)_ok CROPP_RIO_(73)_ok CROPP_RIO_(77)_ok CROPP_RIO_(79)_ok CROPP_RIO_(80)_ok CROPP_RIO_(83)_ok CROPP_RIO_(87)_ok CROPP_RIO_(89)_ok CROPP_RIO_(90)_ok CROPP_RIO_(96)_ok CROPP_RIO_(99)_ok CROPP_RIO_(115)_oki.

 

 

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

Cropp, moda z sieciówki,

Secured By miniOrange