FashionNow.pl > Moda > Natalia Vodianova w kampanii H&M Conscious Exclusive Collection

Natalia Vodianova w kampanii H&M Conscious Exclusive Collection

Już 22 kwietnia w wybranych sklepach H&M będzie można kupić kolekcję Conscious Exclusive uszytą w całości z tkaniny Bionic, powstającej z recyklingowanych plastikowych odpadków wyrzuconych przez morze.

Uwierzylibyście, że pudroworóżowa suknia, która wygląda jak utkana z marzeń, w rzeczywistości powstała z tkaniny Bionic, wytwarzanej z plastikowych odpadków –  butelek, worków foliowych, czy pojemników na jedzenie – które zaśmiecają plażę na całym świecie?

H&M po raz pierwszy w historii uszyło z Bionic nie dżinsy, czy prostą sukienkę, a kreację na wielkie wyjście. Nowoczesna tkanina jest delikatna, elastyczna i miękka, więc pozwala na eksperymenty z formą.

Całość kolekcji szwedzkiej sieciówki, która stawia coraz pewniejsze kroki na polu mody ekologicznej, zobaczymy dopiero 22 kwietnia, ale możemy spodziewać się kreacji równie romantycznych jak flagowa różowa suknia.

Ambasadorkę H&M też wybrał nieprzypadkowo. Natalia Vodianova od lat angażuje się w działalność charytatywną. Pracuje dla NSPCC, Women for Women International, (RED) i szefuje Naked Heart Foundation.

00-holding-hm 01-embed-hm 02-embed-hm

 

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

eko, H&M, Natalia Vodianova,

Secured By miniOrange