FashionNow.pl > Moda > Wiosna 2017: kampania Balenciagi

Wiosna 2017: kampania Balenciagi

Nagroda za najdziwniejszą kampanię sezonu wędruje do Balenciagi. Demna Gvasalia i fotografka Harley Weir głównymi bohaterkami zdjęć uczynili nie modelki, a… kurtyny teatralne.

Demna Gvasalia, który projektuje dla własnej marki Vetements i domu mody Balenciaga, chociaż należy do światowej czołówki, wciąż pozostaje ekscentrycznym oryginałem, który nie nagina się do reguł wielkich koncernów.

Jeszcze dziwniejsze od jego kolekcji są kampanie reklamowe.

Wiosenne trencze oversize, drapowane sukienki i spodnie we wzór jak z kanapy retro noszą modelki Sunniva Vaatevik, Alek Wek, Amandine Renard, Shujing Zhou, Litay Marcus, Carla Daher i Eliza Douglas, ale bardziej widoczne niż ubrania są…. kolorowe kurtyny teatralne.

Czy oznacza to, że moda jest spektaklem? A może, że to, ukryte za kurtyną pozostaje tajemnicą? A może Demnie po prostu podobały się drapowane tkaniny?

Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign1 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign2 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign3 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign4 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign5 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign6 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign7 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign8 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign9 Balenciaga-Spring-Summer-2017-Campaign10

Komentarze

komentarze



FashionNow

TEMATY:

Balenciaga, wiosna 2017,

Secured By miniOrange